دنیای  ما..

دنیای ما..

نوشتن را دوست دارم , آنقدر که آرامم می کند! مثل آب روی آتش :)
دنیای  ما..

دنیای ما..

نوشتن را دوست دارم , آنقدر که آرامم می کند! مثل آب روی آتش :)

40.

هندزفری هایش را می گذارد توی گوشم. قبل از شروع آهنگ , با مهربانی وصف ناپذیری نگاهم می کند و می گوید:"برای تو دانلودش کردم"

ویولن سوزناک اولش که نواخته میشود. تمام بدنم سرمیشود.. همان آهنگی ست که من عاشقش هستم!

آغوشتو به غیر من به روی هیشکی وا نکن
منو از این دلخوشی و آرامشم جدا نکن
من برای با تو بودن پر عشق و خواهشم
واسه بودن کنارت تو بگو به هر کجا پر میکشم

به اینجای آهنگ که میرسد, لب هایم بی اخیتار به حرکت در می آیند و شروع به خواندن می کنم...

برمیگردد و با لبخند نگاهم میکند و همراهی م می کند.

منو تو آغوشت بگیر آغوش تو مقدسه
بوسیدنت برای من تولد یک نفسه
چشمای مهربون تو منو به آتیش میکشه
نوازش دستای تو عادته ترکم نمیشه  (دستانش را محکم توی دستانم میگریم و نزدیک لب هایم می برم و می بوسمشان..)
فقط تو آغوش خودم دغدغه هاتو جابذار
به پای عشق من بمون هیچ کسو جای من نیار (بدون اینکه نگاهم کند. با چشم هایش تک تک  بیت های این آهنگ را فریاد میزند!)
مهر لباتو روی تن و روی لب کسی نزن
فقط به من بوسه بزن به روح و جسم و تن من.

ترافیک است! همه ماشین ها کیپ ماشینمان نگه داشته اند و اگر حرکت اضافه تری هم بکنی , همه نگاهت می کنند! ولی برایم مهم نیست..

کمربندم را باز می کنم . به سمتش می چرخم. لب هایم را می گذارم روی گردنش و همان طور که دارد رانندگی می کند , بوسه بارانش می کنممممم...

بلند بلند می خندد و با حالتی که ذوق کرده می گوید:"دیوووونه! زشته دارن نگامون میکنند:))) "


+ کافی ست پشت فرمان باشد . ترافیک هم باشد و  از آن قهر الکی هایش بکند. همین پروسه ماچ مالی کردن در حین رانندگی تکرار میشود و فاز قهرش می پرد و میگوید:"قهر نیستم! قهر نیستم :)))) " و غش غش می خندد :)))))

+ یک ویس در تلگرام برایم فرستاده. آهنگ اندی را گذاشته. با وجود اینکه تکست آهنگ را بلد نیست ولی همخانی می کند :)))) آن قسمت هایی را که خوب بلد است بلند همخوانی میکند. آن قسمت هایی را هم که بلند نیست سمبل می کند :))))  میگویم حالا پریا کی هست؟!!!! می گوید :"پری منی دیگههه!غشقمی"

+دانلود آهنگ آغوشت و به غیر من به روی هیشکی وا نکن از شادمهر عقیلی(320)


نظرات 10 + ارسال نظر

بانو روشای شما برا آشتی یکم خطرناکه! طرف دیگه چاره ای جز آشتی کردن نداره

همینه دیگه. باید براش چاره ای نذاشت خب :))

فاطمه 1394/11/13 ساعت 12:27 http://aamiin.blogsky.com

این حرکات خلاف عفت عمومی یعنی چی؟!اصلا شما اول بگو با آقا چه نسبتی دارید؟ استغفرالله!

اتفاقا مامانم هم همیشه میگه چرا دارید عفت عمومی رو لک دار می کنید :))) بعد هم میگه از لکه گذشته , خال خالی ش کردید :))
اقامونه خبببببب

سلام
عشقتون ابدی
منم آهنگای عقیلی رو دوست دارم

مرررررررسی عزیز دل منننننن

ممنونم که برام کامنت گذاشتی خانمی


خوشبختی هاتون ان شالله ادامه دار باشه.... دارم پستاتون رو میخونم

خاهش می کنم
ممنون از شما خانومی

آوا 1394/11/13 ساعت 02:19 http://ava-life.blogsky.com

صحنه ی اون خنده ها که میبینن زشته، خیلی قشنگ برام به تصویر کشیده شد....عاشقونه هات مستدام
بااینکه آهنگ شاد دوس دارم اما دان کردم

ممنون عزیز دلم :*

هم راز 1394/11/12 ساعت 20:23

خوشبختی تون پایدار...
آهنگ رو دانلود کردم..مرسی از لینک

خواهش میکنم
قابل شما رو نداره

هیکی 1394/11/12 ساعت 19:13 http://picky-hicky.blogsky.com

عه چقدر جالب ما هم توی ماشین همین آهنگ رو گوش میدیم همیشه و پر از عشق میشیم!
شادمهر جادو میکنه :)

اره واقعا ادم رو مملو از عشق می کنه..

sahar 1394/11/12 ساعت 17:22 http://sahar.info.tm

وب خیلی خوبی دارین هم وبتون هم قالبتون خییییلی قشنگه
61856

به به ربات با شخصیت مونث
بازم که تشریف اوردین:)))

مهدیا 1394/11/12 ساعت 15:35 http://mahdia.blogsky.com

اووووه.دلم از این بوسه ها خواست.
عاشقانه هاتون مستدام.
آهنگ های عقیلی رو دوست دارم.ممنون که لینکش رو گذاشتی.

مرسی خوشگل من
قابل شما رو نداشت:*

جلبک خاتون 1394/11/12 ساعت 14:28

من یه روز شما دو تا رو ترور میکنم اینقد که دل منو آب میکنین

بی تربیت کوفتت بشه آنی بوسش نکن خو...
من الان حاجی از کجا گیر بیارم نیستش هم دیگ کسافد گم و گور شده

اون لبای بی صاحابتو بیار اینور ضعیفه...
منو بوس کن حداقل

کسافد خوده خوده خوده کسافدتی خوششششگله ی اغواگر

:))))))))))))
تقصیر خودته دیگه. حاج عاقا رو دلشو شکوندی
ببین الان خدا داره دلتو اب می کنه :))))

تو لپت و بیار من گازگازیش کنم اوووووووووووول :))
بعدشم تن تن ماچت می کنم دردش یادت بره. بستنی هم میخرم برات :))

عاشقتممممممم دختر

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.