دنیای  ما..

دنیای ما..

نوشتن را دوست دارم , آنقدر که آرامم می کند! مثل آب روی آتش :)
دنیای  ما..

دنیای ما..

نوشتن را دوست دارم , آنقدر که آرامم می کند! مثل آب روی آتش :)

37.میکروپیگمنتیشن

حسابی در حال وارسی کردن چهره ام , به خصوص ابروهایم در آینه ی ماشین  هستم. حسابی پر شده اند. مثل دوران دبیرستانم. چه بلاها که به سر ابروهای بخت برگشته ام نیاورده ام. فکر می کنم بیشترین دلیلش محدودیت دوران دبیرستان بود. محدودیت بی خودی که باعث می شد فکر کنم حالا ابرو داشتن چه چیز مهم و کشف نشده ای است که انقدر مصر هستند تا دست به ابروهایمان نزنیم! و فاجعه ناک ترین قسمت قضیه دوران راهنمایی بود که حتی اجازه برداشتن پشت لب یا همان سیبیل های مبارک را بهمان نمی دادند! چرا واقعا؟! بس که احمقند :| اینها کجایش به اسلام و دین و مذهب می خورد نمی دانم !!!

همین هم شد که تا از دوران دبیرستان و محدودیت های خانه فارق شدم , یک تیغ برداشتم و همه اش را تراشیدم آوردم پایین! البته برای بار اول آرایشگر محترم زحمتش را کشید. من هم تا مدت هانگذاشتم که زحمتش بی نتیجه بماند و هی تیغ زدم و ابرو کشیدم!!! انقدر که احمق بودم! فکر کن ابرو داشته باشی کرور کرور.. بعد بتراشی اش و به جایش خودت با مداد ابرو بکشی! چرا؟؟؟؟ نه اینکه فکر کنید ابروهایم رو به پایین بود یا مشکلی داشت ها! نه! دقیقا هم از جای ابروهای خودم با مداد ابرو می کشیدم. به حد کافی خودش بالا بود. بالاتر به پیشانی ام می رسیدم! بس که عقده ای بارمان می آورند.

اما حالا خودم مشتاقانه حاضر شده ام که ابروهایم پر شوند. حتی زیر ابروهایم را هم دوست دارم. اصلا حض میبرم وقتی در آینه می بینمشان. یاد حرف مامان می افتم که گفته بود :" دیگه زیادی ابروهات پر شدن. میخای یه کم باریکش کن. یه کما" و خواهرجانکم که مدام غر غر می کند:"وای تو رو خدا ابروهاتو بردار. حس می کنم دبیرستانی شدی" رو به فرهاد می کنم و می گویم :"مامان میگه ابروهام زیادی پر شه. نظر تو چیه؟ برش دارم؟" یک چشم غره اساسی می رود و بعد هم با اخم می گوید:" به ابروهات دست نمی زنی هاااا! عالی شدن. دست نمی زنی" لبخند می زنم. خوشحال میشوم که هم عقیده من است. نمی دانم چرا مامان و خواهرجانک اصرار دارند که نباید چهره ام کوچک تر از سنم را نشان دهد؟!علت اصلی شاکی شدنشان هم همین است که" کوچولو شدی انگار!" فرهاد ادامه میدهد:"دختر باید موی بلند مشکی داشته باش. مژه های بلند داشته باشه. ابرو داشته باشه(همه اینها میشوم من! :)) ) متنفرم از میکرو پیگمنتیشن" یک جوری این کلمه میکروپیگمنتیشن را با تاکید روی تک تک حروفش ادا می کند و بعد هم قیافه ش را توهم می کشد که چندشش شده , خنده ام میگیرد:)) میگویم:"عزیزم من که نمی خوام میکروپیگمنتیشن کنم" 

-نه تو رو خدا؟! بیا بکن! والا.. ابرو به این نازی داره. برشون نداری ها. دوسشون دارم. خیلی قشنگ شدن!

-چشم . برنمیدارم

-اصلا ابروهای منن اونا!

-باشه:))

-فکر کن؟ من از میکروپیگمنتیشن بدم میاد. بعد الان باید برم اگهی بزنم میکروپیگمنتیشن

مدیونید اگر فکر کنید یک بار با آرامش این کلمه را ادا کرده باشد:)))))

نظرات 10 + ارسال نظر

بابا ماشاا... اطلاعاتشون بدم نیس!

واقعیتم همینه... بعضی از چیزا اصلا خاص و عجیب نیستن فقط این منع کردنا آدمو کنجکاوتر و لجباز تر میکنه...

اخه شرکت تبلیغات داره... خب اگهی های این شکلی هم زیاد دارن :)))

مهدیا 1394/11/03 ساعت 23:01 http://mahdia.blogsky.com

الان دیگه آقایون هم دست تو ابروشون می برند.هنوزم بعضی شهرستان ها تو مدرسه ی دخترانه از این گیر ها می دن.
من هم تاتو و میکروپیگمنتیشن دوست ندارم.

خدای من !
انقدر بدم میاد از مردایی که ابرو برمیدارن!!!
خوب می کنی دوست نداری خب :*

من رفتم سرچ کردم تا فهمیدم این میکروپیگمنتیشن یعنی چیالانم با گزینه کپی نوشتمش ، خارجکیم خوب نیس

عزیزم:)))

من زیاد موافق دست بردن توی صورت نیستم اما بعضیاشو مثل همین میکروپگمنتیشن رو دوست دارم ابروهام خیلی خالی شده بود همه پیشنهاد دادن اینکارو بکنم اصلن هم دست به ترکیب ابروم نبرده یعنی از روی خط خودش یه خورده پرترش کردم و الان خیلی راضی در واقع خودمو راحت کردم از اینکه مدتها بشینم تو آرایشگاه تا ابروم رو اصلاح کنم .

خب عشقم
در مواردی که واقعا لازمه خیلی هم خوبه
ولی متاسفانه الان این طوری نیست
همه صرفا به خاطر اینکه بهش احتیاج دارن این کار و نمی کنن!!!

هم راز 1394/11/03 ساعت 16:36

آره
ولی برای الان نه ؛ برای چند سال دیگه شاید..

تا جایی که میتونی به حالت طبیعی صورتت دست نزن :*

هم راز 1394/11/03 ساعت 16:13

آره ...نمیدونم والا رفتار صحیح چطور میتونه باشه دقیقا!

بابا آدامسه رو خب معلومه سر کلاس بی فرهنگیه
ینی منظورم این بود تو کل دانشگاه حق نداری دهنت باشه!
حااا اینو درست یادم نیست...
ولی یادمه یسری اون ترمای اول دانشگاه قوانینشونو میخوندم یسری چیزاشون خیییلی سختگیرانه بووود !

پ.ن: جدیدا توی اینستا این کارای میکروپیگمنتیشن رو زیاد میبنم ولی خوشگلنا

اره بابا، اونام قوانین مسخره زیاد دارن

اخ اخ، داری وسوسه میشیااااا، قشنگ معلوووومه

هم راز 1394/11/03 ساعت 15:55

خخخخخخخ از دست تو...
وای ابروهام یه حالت بین دراومدن و درنیومدنه حالم ازشون بهم میخوره باید صبررر کنم درست دربیان تا برم درستشون کنم....
آنی میدونی چیه؟
خب ابرو یه زینت برای صورت و.چهره به حساب میاد همین حالا بچه هامون انقدر درگیر ابرو و ارایش شدن از اون حالت معصومانه و زیبای کودکیشون دراومدن...
همه شدن مثل زنای گنده...
با اون ابروهای رو به هوا و پر ازمداد و....
خداییش صحنه جالبیه بری توی یه مدرسه و ببینی بجای اینکه به فکر درس باشن چون بشون اجازه دادن مطمئنا از فرداش بند میارن و میخوان بجای درس خوندن ابرو تمیز کنن و بند بندازن....کلاس درس بشه سالن ارایش خخخخخ
خب هر جا قوانین خاص خودشو داره دیه.
همین خارج که میگی .ششآیئن نامه های بهترین دانشگاه هاشونو بخون ببین چ چیزایی که منع نکردن.و.چه قوانین سفت و.سختی که ندارن.
حتی یادمه یکی از دانشگاه ها گفته ادامس خوردن هم ممنوع!!!!!
بنظرم اینکه در هر مکانی باید با یه شرایط خاص حاضر شد و.به قوانینش هم احترام.گذاشت منطقیه....

آنی

اینکه هر جایی هر چقدرم قوانین مسخره داشته، اگر بخای اونجا حاضر بشی، باید رعایتش کنی، کاملا درسته و شکی توش نیست
ولی یک سری قوانین نه فقط توی ایران، بلکه همه جای دنیا مسخره ست و با عقل جور در نمیاد. درسته که باید رعایتشون کنیم ولی خب در نهایت مسخره ست
مطمئن باش مدارس ما کم از سالن زیبایی ندارن! با اون همه محدودیت همیشه توی کلاس ما یا بوی لاک میومد یا یکی داشت برای یکی دگ چهل گیس می بافت، یا داشتن بند مینداختن یا برا هم طراحی ناخن می کردن...
یک سری محدودیت ها باعث میشه بچه ها بیشترحریص بشن و از اون طرف بوم بیافتن. اره اگر الان یهویی ازاد شه، فاجعه میشه. مث فاجعه ای که من مرتکبش شدم! ولی اگر از همون اول ابتدایی حرفش نباشه. مطمئن باش بچه ها خیلی عاقلانه تر برخورد میکنن...
منم بعد چند وقت که حسابی عقده هامو خالی کردم به این نتیجه رسیدم که صورت معصومانه و طبیعی خودم خیلی بهتره. فک کن اگر عقده نبود، خیلی زودتر به این نتیجه می رسیدم
و اینکه ادامس جویدن توی کلاس درس انصافا خیلس بی فرهنگیه دگ. حق دارن ممنوعش کن خب
هم راز

هم راز 1394/11/03 ساعت 15:12

خخخخخخخخخخخخ داشتم فکر میکردم از کجا میکرو پیگمنتیشن رو بلده! که فهمیدم از آگهی هایی که میزنن !

وای آنی شاید باورت نشه امروز یه پست توی افکارم درباره ابرو داشتم مینوشتممممم.....معزلی شده این ابرو!

ینی فک کن؟؟؟
کجای دنیا به خاطر ابرو برداشتن دانش اموز و یک هفته از مدرسه اخراج میکنن؟؟؟
مملکت نیست که فانه کلا!
خارجی ها بفهمن اینا رو به عنوان جاذبه گردشگری یک سری به مدارس دخترونمون میزنن!!!

نیما 1394/11/03 ساعت 14:51 http://sunray.blogsky.com

امیدوارم ابروهات به هم متصل بشن

امیدتان واهی است ..
متصل نمی شود

میکروپیگمنتیشن

:) بله:))

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.