دنیای  ما..

دنیای ما..

نوشتن را دوست دارم , آنقدر که آرامم می کند! مثل آب روی آتش :)
دنیای  ما..

دنیای ما..

نوشتن را دوست دارم , آنقدر که آرامم می کند! مثل آب روی آتش :)

پست های خیانت

پست های با عنوان خیانت را اصلا دوست نداشتم بنویسمشان ولی برای اینکه ابهامات خوانندگان وبم را از بین ببرم نوشتمشان 

اصلا هم دوست نداشتم رمز بنویسمشان ولی خب نمی شد.

خلاصه که رمز بخواهید میدهم

ادامه هم نمی دهمش. روزهای سخت و مزخرفی را به یادم میاورد که ترجیح میدهم یادآوری نشود.

زندگی اکنونم را با تمام مشکلاتی که دارم و حتی با تمام مشکلاتی که پشت سر گذاشته ام , دوست دارم. و قدر تک تک ثانیه هایم را میدانم.

نظرات 12 + ارسال نظر
نهال 1394/11/11 ساعت 02:43 http://sarveen.blogsky.com

سلام.به تازه وارد ها هم رمز میدین؟

بله عزیزم

خب، این جدیدا رو خوندم،
چقد تند تند مینویسی....بدتر از من شدی که

کوفتت بشه...بابا فرهاد خودمه....پسش بده....میرم میپرم توی بخلش...یه مامان دیگه هم واسه خودم میخرم
نه تو که همش دل ادمو اب میکنی

بابا فرهادت در این موارد اصلانم شوخی نداره. مامان دیگه هم نمی خره اصنشم
بلع
مجبوری با من سر کنی :))

خاموش 1394/10/29 ساعت 11:36 http://my-adytum.blogfa.com

به خاموش ها هم رمز میدین ؟

بله که داده میشه

من نمی دونم اون پست ها چی می گفته، اما از واژه خیانت بیزارم. کاش کشف نمی شد این واژه. حیف که انسان با خودش از اول این رو به دوش می کشه...

ای جانم
فدای دلت مهربونت بشم

فاطمه 1394/10/28 ساعت 13:25

مگه اسم الانش بده؟! من دوستش دارم.

اگر شما تاییدش کنید، پس دیگر حرفی نمی ماند که
همین میماند

سلام عزیزم
ممنونم بابت آدرس
یه مقداریش رو خوندم . زندگی خیلی خوبی داشتید حیف که قدرتو ندونست و پشت پا زد به همه این عشق و خوبی

ناراحت نیستم
بازنده اون بود نه من
اصنم نمی گم حیف! اخه سرنوشت من با فرهاد رقم خورده بود. مطمئنمممم

قربونت برم ... ایشالا همیشه خوشبخت باشی آنی جووووون

مرسی عزیز دلم

نوشته هاتون حال و هوای قشنگی داره و دست به کیبردتون خوبه!
به منم رمز میدید؟ :)

بله عزیزم، حتمن

هم راز 1394/10/27 ساعت 22:52

برای پست بالا فعلا این دوتا اسم با توجه به نوشته هات به ذهنم اومد:

زندگی در دستان من...
پله پله تا خوشبختی...

قشنگ بودن
مرسی خوشگلم

هیکی 1394/10/27 ساعت 21:51 http://picky-hicky.blogsky.com

رمز به تازه وارد ها هم میرسد؟!
هرچند میدانم قلبم مچاله میشود با خواندنش :(((

بله میرسد
هر چند که میدانم قلبت مچاله میشودبا خواندنش ;)

مهمم همینکه گذشته و الان خوبین :)

حال دل و زندگیتون همیشه خوب باشه بانو ....

ممنون انرژی مثبت من

مآه تآب 1394/10/27 ساعت 19:11 http://mim94.blog.ir

سلام اتفاقی وبتو دیدم
خیانت و آدم های انجام میدن که شهامت و دلی قوی ندارن آدم های که حتی با خودشون هم روراست نیستن و خودشونو هم دور میزنن چه برسی ما بقی رو

یک سری ادم مریض و‌بی وجدان!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.