دنیای  ما..

دنیای ما..

نوشتن را دوست دارم , آنقدر که آرامم می کند! مثل آب روی آتش :)
دنیای  ما..

دنیای ما..

نوشتن را دوست دارم , آنقدر که آرامم می کند! مثل آب روی آتش :)

24. ریتم زندگی

یک ویدئو برایم در تلگرام فرستاده , لحظه چاپ شدن مجله مان است. انقدر ذوق می کنم که حد ندارد. هیچ وقت دیدن فیلم یک چاپخانه , و مجله هایی که از زیر دست گاهها رد می شوند  و روی نوارهای نقاله این طرف و آن طرف می روند , انقدر برایم جذاب نبود.. ریتم ثابتی که صدای دستگاهها ایجاد کرده بودند برای من صدای زندگی بود. مثل صدای قلب. کلی ذوق خودمان را کردم. کلی ذوق فرهاد را کردم. ذوق زحمت هایش.. من شاهد تمام سختی کشیدن ها و دویدن ها و تلاش کردن هایش بوده ام. کلی هم منتظر چاپ شدن این مجله بودیم و حالا اتفاق افتاده است. برایم واقعا لحظه ی قشنگی بود...

حسابی سرش شلوغ شده. پرسنلش زیاد می شوند. باید طراح بگیرد و پیک موتوری و بازاریاب! من هم طراح سایتش هستم ;)

انگار که کارها حسابی دارد روی غلطک می افتد. فکر می کنم شاید زمانش رسیده که ما هم سرازیری را در زندگی مان تجربه کنیم. گرچه فعلا داریم در سربالایی جان میکنیم. ولی نزدیکیم. میدانم که خیلی نزدیک قله ی اوج و بعد هم سرازیری شعف برانگیزش هستیم!

نظرات 9 + ارسال نظر

سلام
عهههه چی شد پستات رو چرا برداشتی؟

همشو نمی دونم چرا نصفه نشون میداد! درست شد الان

الی 1394/10/24 ساعت 07:48

موفق که هستید، موفق تر باشید :*

ممنووون

جلبک خاتون 1394/10/23 ساعت 23:44

ایشالا واسه من هم کلی وسیله و اینا میخرین که هی وعده و وعیدشو میدین

ایشالاا دخترم

هم راز 1394/10/23 ساعت 21:17

موفــــــــــــــــق باشی آنی جان

ممنوووون

هم راز 1394/10/23 ساعت 21:16

موفـــــــــــــٔ باشی آنی جان

ممنون عزیز جان

خداروشکر
خدا هم گفته ان مع العسر یسرا
در پایان هر سختی آسانی است
ان شاالله مبارکتون باشه

ممنون عزیز دلم

امیدورام زودتر به قسمت سرازیریش برسید بانو
تبریکات ویژه من را بابت چاپ مجله تون پذیرا باشید. دوتایی حساب کنی ها ( هم خودت و هم فرهادخانت. به هردو تبریک گفتم مادر:)

ممنون عزیز دلمممم

اون سرازیری خوب هم می رسه. مطمئن باش...فقط ترمز ها رو قبل از رسیدن بهش چک کن آنی جان!

چشم سیمای مهربون

به به ایشالا که همیشه کار و بار عالییی باشه عزیزممممممم

ممنوووووووووون

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.